2014. április 29., kedd

AHA! ...KI MONDTA?

Még hogy nem lehet elfelejteni biciklizni! Kiszámoltam... 13 évesen bringáztam utoljára. Ne mondd ki!  Igen, pont annyi éve! Napnyugta után, a sötétség leple alatt, megtettük az első tétova "lépéseket" Ciroccoval. Mérleg: remegő térdek, sikítozós kacagás, és egy "majdnemkukadöntés". Meg fogok erősödni..ebben biztos vagyok, és nagy ügyességre teszek majd szert -  a félkézzel kulccsomót válogatni, ajtót-kaputnyitni, közben a combos tinit állva tartani - feladatokban. Nem szétkaristolva a lépcsőházat megjárni az utat le és fel. De hova tegyem a telómat? Vigyek személyit?... és pénzt magammal?

Hogy képesek egy ilyen dologra a férfiak?!?...Állítólag ők nem képesek egyszerre több dologra koncentrálni :)...  Ma este néhány percig nagyon empatikus voltam velük.  Komolyan el kellett gondolkodnom: hogy fogok fennmaradni ezen a remegő kormányú izén,  amin itt elől egy csomó kütyü van, miközben egyenesben kellene tartanom, és közben haladni is kéne, és nem menni neki senkinek és semminek?!? Honnan fogok emlékezni, hogy melyik kallantyú mire jó,...  melyikkel mit kellene csinálni?!? Nem is sejtettem, hogy ennyire ijesztőek az autók. És mi lesz, ha eeelkeeezd lefeéééégyooooooorsuuuuulniiiiiiiiiiii?

Az a bringa akivel a múlt évezredben közelebbi kapcsolatba kerültem, - egy Györtelekre irányuló őrsi kirándulás során - egy kontrafékes csepel volt. Cirocco egy 18 sebességes tini, - ahogy köll, - első és hátsó fékkel...erre nagyon figyelt a gondoskodó fekete felhő, amikor megvette és összerakta nekem. Cirocco az első saját tulajdonú jármű...leszámítva a rollert, amit néhány éve vettem...és a Szabi autójából ellopták (az autóval együtt). Cirocco kedves akart lenni és szolgálatkész, és valószínűleg nem értette, miért vagyok ilyen határozatlan. Annak ellenére, hogy sok hibát, hiányosságot véltem utólag felfedezni a gyakorlatsort elemezve (pl. nem kapcsoltam lámpát, nem jeleztem kanyarodáskor, egy sima járdára hajtás helyett "kukakocc" mozdulatsort valósítottam meg)... az előadásmódra 7.8-at, a tartalomra 5.4 - pontot is adnék a pontozók helyében. Végül nem estünk, a kürt megfutottuk. Be kell vallanom, csuklónyillalás és zselétérd ide, - vagy oda,  már-már élveztem, a Marcibányi tér körüli tekerést. A Marcibányi környéke,...a kis emelkedők, a gyakorláshoz jó terep lesz.  Nem akartam komolyabb közönség előtt fellépni még. Gondoltam este kevés autó jár errefelé. Tévedtem. Rá kellett jönnöm, hogy a Millenáris hihetetlen tömegeket vonz.

Hajnalban folytatjuk.

2 megjegyzés:

  1. Hogy mire nem vetemedsz...?! :-)
    De mi az, hogy nem képesek egyszerre több dologra koncentrálni a férfiak?
    Aki engem ismer, az kapásból cáfolhatja!
    (Ajaj... Lehet, hogy csapdába estem? Csak nehogy azt mondja valaki: a férfiakról volt szó!)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés